wtorek, 2 grudnia 2014

2. flawless flannel



 i hate winter! the flannel shirt i'm wearing today was spotted during recent fashion week in Lodz.
currently one can get plenty of similar pattern shirts in various shops. what grasped my attention in this particular model by Roh'an is the asymmetric length and very short sleeves. 
...did i mention i hate winter?

nienawidzę zimy! koszulę, którą mam dziś na sobie wypatrzyłem na ostatnim fashion week w Łodzi. obecnie podobne koszule można znaleźć niemal w każdej sieciówce (i właśnie dlatego nie mam takiej). to, co przykuło moją uwagę w koszuli od Roh'an to asymetryczna długość (z przodu jest znacznie dłuższa) oraz bardzo krótkie, zawijane rękawy.
...czy wspominałem już, że nienawidzę zimy?






hat - H&M
shirt - Roh'an
pants - Madox
boots - Zara
watch - Swatch